آموزش اورجینال روبان دوزی و گل سازی

درباره محصول : پس از مدتی استراحت و خواندن پیام های محبت آمیز شما دوستان بالاخره طاقتم تمام شد و گفتم دوباره نوشتن را آغاز کنم . در این مدت نهال عزیزو هنرمند زحمت کشید و مطالب خوبی را ارایه داد که مورد توجه بسیاری از عزیزان قرار گرفت . به تازگی هم مهمان جدید و عزیزم مرجان که او هم یک هنرمند واقعی است به جمع ما پیوسته و مطالب او نیز طرفداران زیادی دارد.از هردوی این بزرگواران کمال تشکر را دارم. من از دوست عزیزم نوشین هم دعوت کرده ام تا هنرهای خود را برای شما در اینجا هم ارایه دهد که امیدوارم به زودی فرصت این کار را پیدا کند. گل های رز تنوع زیادی دارند و یکی از دیگری زیباتر.از آنجا که این گل به رنگهای فراوان در طبیعت یافت میشود تقریبا با هر رنگ روبانی که دوخته شود طبیعی و زیبا به نظر میرسد کافیست قوانین ترکیب رنگ را کمی رعایت کنید تا به یک نتیجه مطلوب برسید. راستی بعداز روبان دوزی دقت زیاد در انتخاب قاب میتواند کار شما را باشکوه تر جلوه دهد.مثل همین تابلو که رنگ یاسی قاب به زیبایی با رنگ صورتی گل ها هماهنگ شده است. دوستان زیادی از من تقاضای آموزش روبان دوزی را میکنند.البته آموزش روبان دوزی چیزی است که لازمه شروع کار است اما اگر به تابلوهای زیبای روبان دوزی شده ای که تا کنون در وبلاگ گذاشته ام توجه کنید بیش از تکنیک های به کار رفته دانش رنگ وترکیب رنگهاست که کارها را زیباتر و یا خاص تر میکند. امیدوارم بتوانم به زودی یک سری مباحث رنگ را هم در وبلاگم جای دهم تا شما عزیزان از این وبلاگ بهره بیشتری ببرید.





قیمت :   15000 تومان


آموزش تزئینات کریستالی و تاج عروس اورجینال

درباره محصول : برای ساخت تاج عروس مارکیز ابتدا طرح را زیر شیشه قرار دهید . سطح روی شیشه را چرب کنید . توسط چسب حرارتی از یک قسمت شروع به چسباندن نگین ها نمایید نظم و ترتیب بر زیبایی کار افزوده و نمای کار را دوچندان می کند ابتدا دور قسمت توخالی وسط را یک ردیف نگین زده سپس بین هردو نگین را بچسبانید تا به این ترتیب تمامی سطح یک ناحیه پر از نگین شود پس از پایان یافتن تمامی سطح نقشه به آرامی لایه ی بدست آمده را از سطح شیشه جدا کنید توسط چسب حرارتی آن را روی تل نصب نمایید . از سنگ های نواری استفاده کنید و با چسب داغ ردیف بالا را بچسبانید توسط همین نوارها داخل نقشه را کار نمایید. نکته : عمل چسباندن سنگ های نواری را می توان همانند قبل ابتدا روی شیشه همزمان با مراحل قبل کار نمود و بعد از جدا نمودن روی تل ثابت کرد.





قیمت :   20000 تومان


آنچه مردان باید درباره زنان بدانند اورجینال

درباره محصول : اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید...شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. روان شناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این ۱۷ نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند. ۱) مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما... مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و این گونه خود را به شما نزدیک تر می بیند. ۲) مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد.





قیمت :   10000 تومان


آموزش چرم دوزی 2013 اورجینال

درباره محصول : الگوی چرم برای حکاکی روی چرم دوست عزیزم در وبلاگ حکاکی روی چرم و مصنوعات چرمی طرح های زیادی را روی چرم پیاده سازی کرده و برای فروش روی وبلاگ خود قرار داده است . یکی از این الگو ها را برای استفاده ی شما دوستان در این مطلب قرار داده ام . طرح های بیشتر را آی هدیه قول داده است روی سایت خود برای دانلود قرار دهد . حکاکی روی چرم الگوی حکاکی روی چرم که در تصویر بالا می بینید را آماده کرده ام . این الگو را می توانید برای انواع کیف ها و پادری ها استفاده کنید . الگوی نقاشی روی چرم الگوی بالا را روی چرم پیاده سازی می کنند و سپس با ابزار لازم روی خطوط را کنده و روی چرم جا می اندازند . همچنین می توانید این الگو را پس از پیاده سازی روی چرم به روش نقاشی روی چرم ، رنگ کرده و طرح اسلیمی مورد نظر خود را متناسب با رنگ چرم ایجاد کنید . الگوی زیر را برای کسانی که قصد حکاکی این طرح بر روی چرم را دارند گذاشته ام تا تصویر واضح تر از چگونگی انجام کار داشته باشند . حکاکی روی چرم امیدوارم از این طرح استفاده کنید . اگر به دردتان خورد بگویید تا الگوهای بیشتری برایتان قرار دهم .





قیمت :   20000 تومان


آموزش بافتنی با ماشین اورجینال

درباره محصول : *آیا به دنبال یادگیری بافندگی با ماشین هستید ؟ *آیا می خواهید این حرفه را به صورت اصولی و از طریق مربی مسلط به این هنر بیاموزید؟ *مجموعه دی وی دی آموزش بافندگی با ماشین خانم صادقی با بیش از 300 دقیقه آموزش می تواند گزینه مطمئنی برای انتخاب باشد.  *محتویات دی وی دی بافندگی با ماشین عبارت است از : - اجزای ماشین و ضخیم بافی ، کش بافت و بافت دو در میان - مقنعه پاپیونی ، تک گل انداختن و توری ، یقه گرد روی توری - یقه گرد روی ضخیم دوزی ، دورنگ دوزی ، انواع بافت ، سراندازی - دولا کردن کار برای قسمت پایین مچ آستین ، یقه هفت روی دورنگه بافی - کش بافت ، سوزن خالی کردن ، کار با نخ مخمل - آموزش شال و جوراب ، آموزش کلاه دو رو و دولا با زنگوله ، آموزش بافت جوراب - آموزش بافت با ماشین دستی ، آموزش آستین بافت ساده ، آستین حلقه - بافت جوراب روفرشی ، بافت دامن کلوش ، آموزش بافت یقه





قیمت :   20000 تومان


آموزش خیاطی خانم عمران زاده اورجینال

درباره محصول : یقه آرشال: اول دکمه خور را اضافه می کنیم بالا ۱ پایین ۲ سانت گوشه ی گردن Aبازشو یقه B.Cیک خط از Aبه C می کشیم و دکمه خور قطع می شود Hنقطه A.H را یا (۱/۲-۱/۳) می کنیم به حالت قائمه از آن وسط خارج می شوید (هر چه پهنای یقه بیشتر باشد فرد را چاق تر نشان می دهد.هر چه بازشوی یقه کم باشدو فردلاغرباشد پهنا یقه هم کمتر می شود) با توجه به موقعیت خط شکست تا حلقه آستین طراحی می کنیم (افراد چاق از نصف کمتر یا نصف و اگر بازشو یقه هم کم بود همین طور اگر فرد لاغر باشد می توان از نصف بیشتر و بازشو یقه باز باشد) همیشه بعد از پیدا کردن اصل یقه ۱٫۵ تا ۲ سانت به پهنای یقه اضافه می کنیم (صرفه پایه یقه )





قیمت :   150000 تومان


آموزش قلاب بافی اورجینال

درباره محصول : ست آشپزخانه شامل رومیزی, قاب دستمال, روی قوری, دم کنی, زیر قابلمه ای, زیر لیوانی و … امیدوارم لذت ببرید کارهایی که گرد هست مثل زیر لیوانی یا زیر قابلمه ای یا بعضی از رو میزی ها درست مثل دایره هایی هست که قبلا اموزش داده م. مثلا مثل بالای کلاه. رو میزی های بیضی مثل کار هنداوانه رو قبلا آموزش یه پادری گذاشته م که دقیقا به همین شکل هست. کارهای مربع هم که همه خودتون وارد هستید مثلا 10 سانت زنجیره میزنیم بعد 10 سانت همونطوری ساده می بافیم. میشه 10 در 10 . شماره مجوز:166/4289315 .





قیمت :   20000 تومان


آموزش بافت مو اورجینال

درباره محصول : اگر در بافت ساده موها حرفه ای شده اید، و بافت های تیغ ماهی، هلندی یا فرنچ را با چشم بسته هم می توانید ببافید، وقت آن رسیده که چند مدل جالب را امتحان کنید و مهارت های بافت موی خود را به مرحله جدیدی برسانید. در اینجا هشت روش جدید بافت مو را آموزش داده ایم که با کمک تصاویر به راحتی می توانید با چندبار تمرین در این هشت روش نیز استاد شوید و ظاهر متفاوتی در مهمانی ها و جشن های مختلف برای خود درست کنید. . موهایتان را به دو بخش تقسیم کنید و با شانه ای با دندانه های فاصله دار به موهایتان پوش بدهید تا کاملاً حجم بگیرد. بافتن موها,روش جدید بافت مو ,بافت ساده موها 2. حالا موهایتان را از سطح گونه ها به آرامی به مدل تیغ ماهی ببافید و سعی کنید بخش پوش خورده را هنگام بافتن باز نکنید تا حجم آن گرفته نشود. بافتن موها,روش جدید بافت مو ,بافت ساده موها 3. انتهای هر دو بخش بافته شده را با کش ببندید و محکم کنید. 4. به آرامی بافت ها را از هم جدا و آزاد کنید تا حالت آشفته ای بگیرد. این روش روش جالبی برای استفاده بزرگترها از بافت خرگوشی است. شماره مجوز: 044105-00093-8





قیمت :   25000 تومان


نرم افزار و آموزش طراحی لباس اورجینال

درباره محصول : یکی از بهترین نرم افزارهای در زمینه طراحی لباس و الگوسازی مجازی لباس است که ابزارهایی را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به استفاده از دیگر نرم افزارهای CAD، بتوانید الگوها و طرح های مدرن لباس را به صورتی منحصر به فرد خلق کرده و آن ها را رندر کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به سادگی کار با آن و ویرایش الگوها، اشاره کرد. شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و ... پشتیبانی می کند. و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله 3ds Max، مایا و ... سازگار می باشد. در دوره آموزشی Marvelous Designer شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی مفید آشنا می شوید.





قیمت :   55000 تومان


آموزش کاشت ناخن اورجینال

درباره محصول : شماره مجوز:۱۵۵/۱۲۳۶۷۰. پاک کننده‌های ناخن: معمولا یک نوع لایه بردار به شکل مایع هستند که به آب اضافه شده تا درتمیز کردن ناخن‌ها کمک کنند. زیبا سازی ناخنها: در این مرحله پوست اطراف ناخنها را که نرم شده با این وسیله مانیکور به عقب تر می‌کشیم لوسین یا کرم کوتیکل: پوست و ناخن را نرم و مرطوب نگه می‌دارد. سفید کننده‌های ناخن: این مواد آرایشی حاوی هیدروکسید هیدروژن یا اسیدهای اورگانیک می‌باشند که می‌توانند هم بر روی ناخن و هم زیر ناخن مالیده شوند تا لکه‌های ناخن پاک شوند. پوشش پایه، رنگ مینا و پوشش رویی خشک کننده‌های لاک: این محصولات آرایشی می‌توانند بر روی لایه رویی مینا ( ناخن) اسپرس شوند و برای خشک کردن سطح ناخن طراحی شده اند.حلال موجود د راین محصولات باید بخار شوند تا لاک خشک شود. وقتی لاک بر روی ناخن زده می‌شود حلال‌های سطح ناخن شروع به متصاعد شدن کرده و حلال‌های روی لایه زیرین شروع به حرکت به سمت بالا می‌کنند و سطح روئی شروع به سخت شدن می‌کند. این حلال‌ها باید بر سطح این لایه خشک و. سخت شده پاشیده شود و کم کم بخار شدن کاهش می‌یابد. خشک کننده‌های لاک؛ این لایه ضخیم را با کشیدن حلال‌ها به درون خود دفع می‌کنند. این عمل مانند فشار دادن یک اسفنج خیس است. لاک به طور کلی خشک نمی شود. تقریبا یک ساعت زمان لازم دارید تا کاملا مینای ناخن از ایم حلال‌ها پاک شده و سخت شود. روغن‌های خوشبو کننده: برای کمکردن استرس و ایجاد آرامش در شما. لوسین‌های پوست اندازی:‌ برای لایه برداری پوست خشک و زبر موم پارافین : موم پارافین با باز کردن منافذ در رطوبت سازی و نرم کنندگی پوست کمک کرده و به روغن‌های خوشبو کننده اجازه می‌دهد تابه لایه بیرونی پوست نفوذ کند. حال وسایل مانیکور و سوهان و اسباب مورد نیاز را تهیه مرتب کنید تا در صورت نیاز در مراحل مانیکور به راحتی در دسترس باشند. بعد دستان خود را بشویید. صابون یا مایع شوینده حتما ملایم باشد. دستان خود را خوب آبکشی و خشک کنید. قابل ذکر است نحوه مانیکور در مقاله مانیکور در منزل وپرهیز از کاشت ناخن برای شما کاربران عزیز توضیح داده شده اما از آنجائیکه این مقاله به اصطلاحات مانیکور می‌پردازد به صورت خلاصه و کلی مراحل مانیکور به شرح ذیل عنوان می‌شود:





قیمت :   25000 تومان