گلچین سینه زنی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

درباره محصول : ویژه نامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طی سال 83 تا 87 از مداحان اهل بیت علیهم السلام با پسوند MP3 با قابلیت اجرا در تلفن های همراه 2 CD قیمت : 5400تومان قیمت : 4500 تومان حمید علیمی - آه ای جوانم قامت کمانم حمید علیمی - مظلوم امیرالمومنین حمید علیمی - وقتی میگم یا فاطمه حمید علیمی - یکی بود یکی نبود حمید علیمی - ز بس در گلو عقده دارد دلم سید مجید بنی فاطمه - پهلوی من شکستند سید مجید بنی فاطمه - تا یک نفس می زنی سید مجید بنی فاطمه - یا زهرا مادر جان حاج عبدالرضا هلالی - امون ز بلوای فدک حاج عبدالرضا هلالی - آی مردم آخر ای مردم قیمت : 5400تومان قیمت : 4500 تومان کربلایی جواد مقدم - دوباره از غربت و درد دلم پریشونه غمه کربلایی جواد مقدم - دوباره خاطراتمو مرور کنم آی آدما کربلایی جواد مقدم - کشتی شکست خورده غم کربلایی جواد مقدم - مادرم جون بابا دوباره کربلایی جواد مقدم - مادر چرا در خانه رفتارت عجیب است کربلایی جواد مقدم - مدینه یک کوچه داره که دل اسیر خاکشه کربلایی جواد مقدم - رفتن تو مرگ برام بمون که با تو زنده ام کربلایی جواد مقدم - شد چیره بر دلم طاقت گشته قاتلم کربلایی جواد مقدم - تو آدما یه جور دیگم قیمت : 5400تومان قیمت : 4500 تومان کربلایی جواد مقدم - یا نرو یا منم با خودت ببر حاج مهدی مختاری - اگر چه امیرم به غربت اسیرم حاج مهدی مختاری - دل ما مال دلبره گل یاس گل مادره حاج مهدی مختاری - فاطمه یا فاطمه حاج مهدی مختاری - گفته ام من بارها حق با علیست حاج مهدی مختاری - لیلا تر از لیلایی ای مادر زیبایی حسین سیب سرخی - عالم خالی محیط غربتت حسین سیب سرخی - از روزی که رفتی زهرا حسین سیب سرخی - با من بمان ای فاطمه قیمت : 5400تومان قیمت : 4500 تومان حسین سیب سرخی - به نام نامیه حیدر حسین سیب سرخی - چی شده مادر خوبم حسین سیب سرخی - دلم را از غم مادر سرشتند حسین سیب سرخی - دخترم خوش آمدی حسین سیب سرخی - ای نگاهت بر من طبیب حسین سیب سرخی - همه هستم همه بودم حسین سیب سرخی - مادر چرا بار سفر رو بسته ای حسین سیب سرخی - اونی که صبح و شب ناله حسین سیب سرخی - پرستوی علی چرا حسین سیب سرخی - تو مدینه یه خونه بود





قیمت :   4500 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.